zondag 11 februari 2018

Nieuwe hobbykamer

Manlief heeft weer hard gewerkt en mijn kamer helemaal naar mijn wensen aangepast.
Helemaal opnieuw in de verf en een mooie vloer erin.
Ik ben er helemaal blij mee. 
Alles gereorganiseerd en nu zul je denken dat ik alles heel gemakkelijk kan pakken, maar wat blijkt,,,,,,,,,,,,
Ik ben alles kwijt........
Hebben jullie dat nu ook.
Wanneer het een grote bende is, kan ik alles vinden en wanneer het netjes opgeruimd is, ben ik alles kwijt.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kamertje vinden.






11 opmerkingen:

  1. je hebt weer een mooi opgeruimde kamer Petra ziet er goed uit.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Karin. Het was even geduld hebben maar dan heb je ook wat......

      Verwijderen
  2. Wauw wat een mooie ruimte om te hobbiën en inderdaad héél netjes. Zonde om weer een puinhoop te laten worden...hihi. Ik herken wel wat je zegt, als het rommelig is kun je het vinden en ben je op gaan ruimen dan ben je het kwijt.
    Veel plezier in je nieuwe kamer en veel succes met zoeken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dat is een mooi knutselparadijsje!
    Ik zit in de keuken met 1 buffetkast tot mijn beschikking😒.
    Ik doe duidelijk iets niet goed.
    Met de beperkte ruimte moet ik nog netter zijn, en dan vind ik ook niets terug, net als jij! Haha, hoe meer chaos hoe beter!
    Heel veel knutsel plezier in je nieuwe stekkie.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha het maakt niet uit waar je zit Crealientje als je maar kunt knutselen.

      Verwijderen
  4. Oh, dat ziet er mooi, strak, netjes, en gezellig uit! Maar ik kan me zo voorstellen dat je niets meer kon vinden. Dat heb ik ook vaak na the opruimen of als ik toch iets anders in wil richten. Voor je het weet is het dan weer een troepje! Benbenieuwd hoe dat jou vergaat als je aan het zoeken bent....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan wordt het weer gewoon een gezellige puinhoop GerJanne

      Verwijderen
    2. Een fantastisch plek om je heerlijk te vermaken, even de swing er weer in krijgen en alles staat weer heerlijk waar het handig is... Genieten hoor,... mooie en fijne plek :) Ik zit in mijn woon keukentje,.. heerlijk hoog, met een tekenstoel... Klein maar fijn wel altijd alles aan kant als er gegeten moet worden maar tja ... dat doe ik ook weer graag dan blijft de zooi nog iets beperkt ha ha...

      Warme Groetjes van Aniet xxx

      Verwijderen
  5. Zelf heb ik thuis ook een hobby kamer en daar heb ik speciaal een gietvloer laten leggen. Dit omdat de vloer gemakkelijk schoon te maken is en tegen een stootje kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er gelikt uit Petra maar voor mij zou dat een drama zijn. Ruim nooit meer rigoreus op. Na de laatste keer nog steeds dingen kwijt.
    Liever 'rommel' dan netjes opgeruimd.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Kaarten € 1.50 per stuk of 10 voor € 10.00

Al deze kaarten kun je bestellen door het nummer door te geven die u wilt hebben.  U kunt een mailtje sturen met de nummers die u wilt hebbe...